Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/efratsmile/domains/efratsmile.co.il/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/efratsmile/domains/efratsmile.co.il/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/efratsmile/domains/efratsmile.co.il/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3684

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/efratsmile/domains/efratsmile.co.il/public_html/wp-content/plugins/siteorigin-panels/inc/styles-admin.php on line 390
גשר בשיניים ושיטות יישור שיניים - אפרת איי.אמ - רשת מרפאות שיניים

גשר בשיניים ושיטות יישור שיניים

גשר בשיניים ושיטות יישור שיניים

גשר בשיניים ושיטות יישור שיניים

יישור שיניים הוא תחום מקצועי ברפואה השיניים, מטרת הטיפול היא לשפר את האסתטיקה של הפה ולהזיז שיניים למקום הנכון בלסת ולפתרון בעיות סגר נפוצות. חשוב לציין כי טיפולי אורתודנטיה מיועדים לצעירים ולמבוגרים כאחד, למרות שלרוב קיימת נטייה לחשוב כי יישור שיניים מתאים רק לבני נוער ולמתבגרים. יש מגוון שיטות מתקדמות ליישור שיניים, לכן בחירת מרפאת השיניים היא קריטית להצלחת הטיפול ולמראה אסתטי יפה ולחיוך מושלם.

גשר ליישור שיניים – השיטה הוותיקה והנפוצה

לפתרון בעיות סגר שכיחות וליישור שיניים אצל ילדים, מתבגרים ומבוגרים ניתן להשתמש בגשר, אחת השיטות הוותיקות והיעילות לטיפול בבעיות השונות. גשר לשיניים עשוי מחוט אורתודנטי מיוחד, גומיות וסמכים בגוון כסוף. את הסמכים מדביקים לשיניים בחלקן החיצוני באמצעות דבק מיוחד. באמצעות סיבוב החוט והידוקו מפעילים לחץ מתון על השיניים בפיו של המטופל, הלחץ גורם לתזוזת השיניים לכיוון הרצוי.

לשיטה זו יתרונות רבים מאחר והגשר נמצא באופן קבוע בפה ולא ניתן להסירו, עם זאת שיטה זו מתאימה בעיקר לילדים מאחר ומבוגרים יעדיפו ברוב המקרים פתרונות אסתטיים יותר ללא חשיפת המכשור ליישור השיניים. גשר המורכב מסמכים וחוט אורתודנטי נחשב לפתרון מוכח ויעיל, משך הטיפול משתנה ממטופל למטופל בהתאם למורכבות הבעיה, לרוב הטיפול נמשך בין שנה לשנתיים.

כיום ניתן לבקש מהאורתודנט להתקין גשר שקוף או צבעוני, ישנם סמכים שקופים הנחשבים לפתרון אסתטי יותר, בני נוער רבים בוחרים בגומיות צבעוניות כמראה טרנדי ועדכני. חשוב לדעת כי לגשר בשיניים יש גם חסרונות מאחר וקשה לשמור על היגיינה וניקיון השיניים, כמו כן עלולים לסבול מחוסר נוחות ומבעיות אסתטיקה הפוגעות בדימוי העצמי.

יישור שיניים לינגואלי

רופאי שיניים המתמחים בתחום האורתודנטיה מציעים כיום שיטות חדשניות ואסתטיות יותר ליישור שיניים, אחת השיטות הנפוצות נקראת יישור שיניים לינגואלי. בשיטה זו מדביקים את הסמכים בצד הפנימי של השיניים כך שהמכשור מוסתר ולא ניתן לראותו כאשר מחייכים או אוכלים. יש להסתגל לנוכחות הסמכים הפנימיים, עלות הטיפול יקרה יותר ונדרשת מומחיות ברמה הגבוהה ביותר כיוון שהיישור מחייב דיוק רב.

יישור שיניים בטכניקת אינוויזיליין

שיטה חדשנית ומתקדמת המאפשרת הסתרה של המכשור, שיטה זו פופולרית בקרב מבוגרים ומתבגרים. רופא השיניים מבצע הדמיה ממוחשבת של הפה על מנת להכין סדרת קשתיות שקופות המולבשות על השיניים. אחת לשבועיים או בהתאם להנחיות הרופא ותזוזת השיניים, מחליפים קשתית שקופה, יש ללבוש את הקשתיות לאורך כל שעות היום והלילה, למעט בזמן אכילה וצחצוח שיניים.